Primož Jakopin, dnevnik posnetkov

Pri vhodu v Brezno treh src na Snežniku
30. avgusta 2013, 14 posnetkov

Slike so večinoma velike približno 533 krat 800 pik, na začetkih opisov so zaporedne številke izvirnih posnetkov. Sodelovali so: Tomaž Šuštar - Ikarus, Vesna ? in Matic Di Batista - Diba. Foto in copyright (c) Primož Jakopin 2013.

Ob poti do tabora ob cesti nad jamo

18775. Pogled na polje med Grahovim in Žerovnico (na sliki) s Snežnikom v ozadju

18774. Snežnik z istega mesta, a malo bolj od blizu

Pri vhodu v jamo

18783. Nekdo je, sicer najbrž z dobrim namenom, takole naravi neprijazno, pa očesu bolje vidno, okrasil možice, ki kažejo pod od vlake nad jamo do jame.

18782. Na skali levo od vhoda v jamo (gledano iz smeri prihoda) je emblem imena jame.

18779. Tri srca od blizu

18780. Vhod je v za jame značilni udorniški in zelo razbiti okolici, ob razpoki.

18777. Diba nad vhodom

18778. Pogled v notranjost, prvo brezno je globoko približno 30 metrov.

18781. Do prvega svedrovca je vrv napeljana s smreke nad jamo.a

Tabor pri cesti nad jamo

18785. Ikarus

18787. Diba

18788. Ob tabornem ognju

18776. Ognjišče je bilo lepo ograjeno s kamni.

Tabor pri cesti nad jamo

18789. Do jame ni prav lahko priti. Od bencinske črpalke v Cerknici je ravno 48 km daleč, navodila z Geopedie ne povedo vsega. Do Leskove doline se ni kaj izgubiti, pred njo je treba zaviti levo, potem pa voziti bolj ali manj po najbolj zvoženi cesti, z držanjem desno. 9 km pred ciljem je cesta na desno v klanec, ki se jo da zamenjati za pravo, čeprav to ni. Je pa takoj po začetku zaprta z debelo žico na stebrih s ključavnico, kar bolj veščega voznika usmeri naprej. Potem sledijo, levo od ceste, v precejšnih razmakih, tri table z napisom Državna meja, pri zadnji je, že na hrvaški strani, tudi spomenik v obliki pokonci postavljenega letalskega krila. Kmalu zatem sledita dve križišči, kjer je treba obakrat desno in naprej po klancu navzgor. Cesta se tik za skalo na posnetku zravna in tam je treba pustiti avto. Tabor je bil takoj zraven, malo desno od ceste. Jama je kakih 300 metrov daleč, po dveh vlakah, z zadnje so možici.

Stran je pripravil Primož Jakopin, ki sprejema tudi pripombe. Postavljena je bila 3. septembra 2013 in nazadnje spremenjena istega dne.